Club van Honderd

Inschrijfformulier Club van Honderd

Investeringsaanvraagformulier CvH (leden)

Club van Honderd:

De Club van Honderd (CvH) is een groep van enthousiaste leden, niet-leden en sponsoren die Voetbal Vereniging Zwartewaal een warm hart toedragen. Het streven is om minimaal 100 deelnemers te vinden, die een jaarlijkse bijdrage van € 50,- leveren. Iedereen van 18 jaar en ouder kan lid worden van de Club van Honderd. De namen van de leden van de Club van Honderd worden vermeld op het Club van Honderd bord in de kantine (TV-Krant) en op de website van de vereniging. De leden van de Club van Honderd bepalen samen waar het geld aan besteed gaat worden.

Doel:
De Club van Honderd heeft ten doel ondersteuning, zowel financieel, facilitair of anderszins, van de Voetbal Vereniging Zwartewaal.  Van een deel van het binnenkomende geld zullen concrete doelen binnen de voetbalvereniging worden gefinancierd. Minimaal ¾ van de opbrengst komt ten goede aan de vereniging.

Daarnaast is het streven om 1 keer per jaar een feestavond te organiseren met als doel leden, oud-leden en sponsoren met elkaar in contact te brengen en zo de betrokkenheid bij de club te vergroten.

Reglementen:

De reglementen van de Club van Honderd zijn kort en duidelijk:

• De Club van Honderd is onafhankelijk van het bestuur van de vereniging.
  • Inkomsten en uitgaven lopen via een aparte Club van Honderd rekening, bij de penningmeester.
  • De Club van Honderd ondersteunt de vereniging met concrete zaken.
  • De Club van Honderd wil dat de ondersteuning zichtbaar is voor haar leden.
  • De aanvragen dienen schriftelijk te gebeuren d.m.v. het zgn. “investeringsaanvraag formulier Club van Honderd Leden”.
  • De aanbestedingen dienen de goedkeuring te hebben van de Club van Honderd commissieleden en het bestuur van Voetbal Vereniging Zwartewaal.

Wie kan lid worden:

• Iedereen van 18 jaar en ouder kan lid worden van de Club van Honderd
  • Het lidmaatschap van de Club van Honderd loopt per kalenderjaar van 1 januari t/m 31 december.

Lidmaatschap:

• Het lidmaatschap van € 50,- dient te worden voldaan voor 1 maart van het lopende jaar.
  • Het lidmaatschap kan voldaan worden middels automatische incasso of een door de vereniging, in de maand januari, toegestuurde acceptgiro.
  • Opzeggingen van de Club van Honderd dienen uitsluitend schriftelijk te gebeuren en wel voor 1 december van het lopende jaar.

Wat krijg ik ervoor terug?

• Ondersteunen van diverse projecten binnen de vereniging·
  • Een vermelding op het “Club van Honderd” bord in de kantine (TV-Krant) en op de website ·
  • Het streven is om minimaal eenmaal per jaar een gezellig samenzijn te organiseren middels een feestavond.
  • Het belangrijkste: dat je als lid bijdraagt om iets extra’s te kunnen doen voor Voetbal Vereniging Zwartewaal.